Притча про цінність життя

 

Притча про цінність життя (до дня боротьби зі СНІДом)


Один бізнесмен нагромадив великий капітал який складав 3 мли доларів. Він вирішив, що візьме собі рік відпустки, щоб удосталь відпочити. Але не встиг він прийняти рішення, як його відвідав Янгол Смерті. Бізнесмен дуже злякався та вирішив будь-що вмовити Янгола Смерті продати йому трохи часу. 

— Продай мені 3 тижні життя, і я віддам тобі третину свого капіталу - 1 млн доларів», — запропонував бізнесмен. 

Але Янгол Смерті відмовив йому. 

— Гаразд, залиши мені два тижні життя... Я віддам тобі дві третини своїх грошей, а це аж 2 млн. доларів. 

Янгол знову відмовив. 

 Продай мені тільки один день, щоб я зміг насолодитися красою цієї землі, обійняти дружину, дітей, яких я давно не бачив... Я віддам тобі все, що маю - 3 млн доларів. 

Янгол Смерті відмовив.

Тоді чоловік запитав, чи може Янгол Смерті дати йому кілька хвилин, щоб він зміг написати прощального листа? Янгол погодився. Чоловік написав: «Правильно використовуйте час, який вам відведено на життя. Я не зміг купити навіть години за 3 млн. доларів. Перевірте, чи все, що вас зараз оточує, справді має цінність? Бережіть здоров'я, бережіть життя! Живіть правильно!» 


Немає коментарів:

Дописати коментар